donderdag 14 augustus 2008

Vleugel 13

Vleugel 13 houd ik kort. Google Docs, wat een uitkomst! Eerst wat geoefend, waardoor het boodschappenlijstje van een RoofVogel pendelde tussen De Zeeuwse Bibliotheek, Provincie Zeeland en deVlissingsemolenstraat. Inmiddels heb ik een aankomende student voor 23 dingen overtuigd van het nut. Tussen de kamerstjes B.38 en B. 39 van de ZB vliegen de documenten inmiddels heen en weer. In de aanloop naar Selfservice, waarover verslag na notitie verschijnt is dit een heerlijke oplossing om te voorkomen dat we met verschillende versies werken. Op naar een volgende vleugel. Voor het eerst geen honderd woorden….maar voor mij is Vleugel 13 geslaagd!
Birdy Gauw door naar een volgende post.......misschien lukt het mij ook, meerdere posts in een uur :) (Wauw...)

2 opmerkingen:

Julia zei

Huh, snel snel de volgende ;)

BirdBlok zei

Hoi Julia, helaas...het is bij twee gebleven. vrijdag iets te lang blijven zitten op het terras en in het weekend waren het de olympische spelen die me van het bloggen afhielden.....Maar wie weet, vanavond nog,
M