dinsdag 24 juni 2008

Wakkie

Twee jaar geleden waren het Wuppies, nu pakte Albert iedereen in met de Welpies.
Heerlijk, dat je bij het boodschappen doen een extra pak Viscuisine meepakt omdat je dan net aan de 15 euro komt. Nog heerlijker was dat deze keer de cassieres vroegen wat voor kleur je wilde. En het allerheerlijkst was wanneer diegene die voor je stond geen Welpies wilde.........

Het waren twee prachtige weken. Ik heb genoten. Van Oranje, van de sfeer, van de welpies. Mijn longen zijn vier pakjes sigaretten rijker, mijn nagels zijn kort en zeker vier kilo zwaarder door een overvloed aan Oranje tompoezen, bier, bitterballen en wokkels. Maar, het waren twee fantastische weken.

Nu zijn ze voorbij. Moet er even aan wennen. Klaar, over en sluiten. Oranje is naar huis. Back to reality. Back to 23dingen.......

Geen welpies meer, wel een wakkie!
Staan er nu nog meer drie op de televisie, drie welpies, een witte, een blauwe en een rode.
Ze heten Guus, Guus en Guus. Hup Rusland!
Op naar Delicious, en als dat net zo lekker is als het klinkt ben ik waarschijnlijk zo uit mijn wakkie.........

Toch een Oranje Veer,
Bird

2 opmerkingen:

Alinda Mastenbroek zei

Mochten guus, guus en guus je nou de keel uithangen breng je ze gewoon weer terug hier naar toe:
alle welpies helpen

BirdBlok zei

Ze liggen nu te slapen. Over twee jaar maak ik ze wakker.....

http://www.flickr.com/photos/segako/2578261146/

Goed weekend,
M